Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2008 20:12 - Спомени 2
Автор: elituuu Категория: Други   
Прочетен: 5581 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.01.2010 23:58


Когато те обидят - замълчи, не казвай нищо - какво от това, че теб те боли и очите ти са пълни със сълзи. И нека оня, който те обиди, усети с всичките си сетива, че тебе те боли, а ти мълчиш. Като ти се извинят стой с гордо вдигната глава. Как хубаво е друг да страда за това.

Колко ловко впи се в тялото ми, като спринцовка с убийствен наркотик. Как лесно течеше по моите вени сега и тровиш моята кръв. А аз чакам своето спасение, безжизнена, без капчица надежда. Явно трябва да се боря сама, както досега. Но да! Аз ще те убия,
тъга!

Тя беше малка и цялата в бяло, той я гледаше с любов и нежно я притискаше към устните си. Нейните еферни коси го обвиваха и криха. Той не се разделяше от нея! Той я обичаше! Но тя бе неблагодарна към него, запрати го в болница. Разяде му белия дроб. Направи го половин човек. Тя малката бяла цигара.

Има болки, който понасяме и удари, които търпим, и спомени, които отнасяме в нощите, който не спим. Има обич, която очакваме, има скръб, за която мълчим и в тези минути съзнаваме колко е трудно да бъдеш един.

  Кажи ми някога дали си обичал,но не на думи или на шега ? Кажи ми някога дали си почувствал какво е всъщност любовта? Искаше ме-станах твоя ! Това ли беше твоята мечта ? Искаше да те обичам и както винаги успя ! Кажи ми някога дали си обичал,но не на думи или на шега? Няма нужда да ми казваш,вече знам,че аз съм спомен отживял !


Бъди красива,горда,недостъпна за тази напаст от мъже. Бъди коварна даже подла за да не може никой да те спре. Превземай всичко,което ти пречи. Тъпчи,обичай,но живей. Бъди човек,а не човече Гори и никога не тлей.

Оставям те,защото те обичам,защото с мен не си щастлив. Не съм за теб желаното момиче,а ти си толкова красив! Оставям те,защото те обичам-живота с друга сподели! Недей да бъдеш с нея безразличен,а цялата си обич ти й подари!

Обичам живота коварен макар да е труден, суров защото в него се ражда едничката дума любов.



Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elituuu
Категория: Други
Прочетен: 312646
Постинги: 17
Коментари: 49
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031