Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2008 16:24 - Wyclef Jean feat Mary J Blige - 911 превод
Автор: elituuu Категория: Други   
Прочетен: 1921 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.01.2010 00:20


Преводът не е мой!!!

Wyclef Jean feat Mary J Blige - 911  
[Wyclef:]
Хей, какво става, това са Wyclef и Mary J.
Аз правя серенада на момичетата с акустичната си китара.
Знаете ли за какво говоря?
Хей, приятели, имате ли проблеми с момичетата?
Искам сега да приглушите светлините,
да придърпате момичето си до вас.
Искам да и изпеете това.

Ако смъртта дойде за мен тази вечер, момиче,
искам да знаеш, че те обичам.
И колкото и да е безпощадна, аз не съмнявам, че
само пред теб бих показал сълзите си.
Кажи на полицията, че няма да съм у дома тази вечер.
Да се шляя с теб ще спаси живота ми,
но когато погледна в очите ти -
ти заслужаваш това жертвуване.
Ако това е тази любов, за която мама ме предупреждаваше.
Човече, в беда съм,
в много голяма беда съм.
Ако това е тази любов, за която старите хора ме предупреждаваха.
Човече, в беда съм,
в много голяма беда съм.
Нуждая се от всички вас, направете ми услуга.

Моля, някой да се обади на 911, (вдигни телефона).
Кажете им, че бях прострелян
и куршума е в сърцето ми.
И пронизва душата ми, (губя кръв).
Усещам, че тялото ми изстива.
Моля, някой да се обади на 911, (вдигни телефона).
Предполагаемият извършител е 5 фута
и тя ме простреля право в душата.
Усещам че тялото ми изстива.

[Mary J. Blige:]
Толкова е студено.
Понякога имам чувството, че съм пленник.
Мисля си, че за кратко съм хваната тук.
(Но аз винаги съм тук с теб, момиче).
И всяко вдишване, за което се боря
е толкова тежко колкото тези 4 стени, които искам да разруша.
Казах на ченгетата, че не беше тук тази вечер.
Да се шляяеш с мен ще спаси живота ти.
О, да.
Но всеки път, когато погледна в очите ти
разбирам струва си жертвуването.

[Wyclef:]
Ако това е тази любов, за която мама ме предупреждаваше.
Човече, в беда сме,
в много голяма беда сме.
Ако това е тази любов, за която старите хора ме предупреждаваха.
Човече, в беда съм,
в много голяма беда съм.
Имаш ли нещо да кажеш, момиче?

[Mary J. Blige:]
Моля, някой да се обади на 911, (вдигни телефона).
Кажете им, че бях простреляна
и куршума пронизва душата ми, (губя кръв).
Усещам че тялото ми изстива.

[Wyclef:]
Моля, някой да се обади на 911, (ще го направите ли за мен?)
Предполагаемият извършител беше 5 фута
и тя ме простреля в душата (и той ме простреля в душата).
Усещам че тялото ми изстива,
(не го е грижа, не се притеснява, не се учудва).

Wyclef и Mary J. Blige,
усещам те момиче,
разбирам те.

[Mary J. Blige:]
Ти го правиш, какво правиш, ще го направиш ли,
ще го направиш ли за мен...




Тагове:   превод,   video,   Mary,   911,   jean,   Wyclef,   Blige,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elituuu
Категория: Други
Прочетен: 313924
Постинги: 17
Коментари: 49
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930